Back Home - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Femke Ven - WaarBenJij.nu Back Home - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Femke Ven - WaarBenJij.nu

Back Home

Door: Femke van de Ven

Blijf op de hoogte en volg Femke

26 Augustus 2014 | Nederland, Schijndel

Na 7 maanden in Australië te hebben gezeten, ben ik afgelopen vrijdag om 6 uur ‘ochtends aangekomen op Schiphol. Toen we thuis kwamen, stond er mij een leuke verrassing te wachten! Oma Mien, oma sjaan, tante Syl, tante Miranda, ome John, Kim, Lara en Isa stonden binnen zodat we gezellig met zijn allen konden ontbijten! Echt een super leuke verrassing was dat!

Ik moet wel nog even wennen hoor. Alle auto’s rijden aan de andere kant van de weg, als ik de richtingaanwijzer aan zet, gaan de ruitenwissers op en neer, maar vooral dat iedereen om me heen weer gewoon Nederlands praat is een beetje wennen. Dat gaat snel genoeg. Binnen een paar dagen is het allemaal weer gewoon normaal! De laatste foto’s komen ASAP nog op de site te staan, maar jullie zijn allemaal welkom om een keertje hier te komen kijken hoor!